Kontakt / događanja
Kontakt info Novosti Natječaji i javni pozivi Javna nabava Jednostavna nabava Obrasci Akti župana Sjednice skupštine Propisi Natječaji ostalih institucija Zadnje promijenjeno Elektronička kontaktna točka
Županijska uprava
Dužnosnici Upravni odjeli Matični uredi Ispostave
Skupština
Skupština - općenito Članovi Žup. skupštine Poslovnik Žup. skupštine Sjednice Žup. skupštine
Dokumenti
Etički kodeks službenika i namještenika
O županiji
Opći podaci Povijest Karta - gradovi i općine
Opći podaci:
Gospodarstvo Poslovne zone Poljoprivreda i šumarstvo Obrazovanje, kultura... Promet i kom. infr. Zdravstvo, soc. skrb... Turizam
Multimedija
Fotogalerije - događanja Fotogalerije - županija Video članci Youtube kanal
Mobilne aplikacije i igre
Mobilna aplikacija Gastro Zagorje Mobilna aplikacija Agroturizam Zagorje Zagorje Uskrsna Igra Zagorje Božićna Igra
Važni dokumenti
Službeni glasnik Strategija razvoja Master plan razvoja turizma Master plan prometnog sustava Strategija razvoja ljudskih potencijala Strategija ruralnog razvoja Strategija upravljanja rizicima Strategija razvoja civilnog društva Strategija upravljanja imovinom Program energetske učinkovitosti Registri i baze podataka (ASSET lista) Registar ugovora Izvješća o radu i druga izvješća Statut Županije Poslovnik Skupštine Proračun Potpore, donacije, sponzorstva Sustav unutarnje kontrole Prostorni plan Žup. program djelovanja za mlade Program zaštite zraka... Procjena rizika od velikih nesreća Knjiga standarda Brošura - hodočasnički turizam
Odnosi s javnošću
Newsletter Pristup informacijama Savjetovanje Online prijave na natječaje Elektronička kontaktna točka Pitajte nas Službenik za zaštitu podataka Osoba za nepravilnosti Izjava o pristupačnosti mrežnog sjedišta Unutarnje prijavljivanje nepravilnosti Privatnost
Institucije
Zagorska razvojna agencija Poduzetnički centar KZŽ Zavod za prostorno uređenje Turistička zajednica Javna ustanova - zaštićene prirodne vrijednosti Regionalna energetska agencija Energetski centar Bračak Županijska uprava za ceste Krapinsko - zagorski aerodrom Županijska uprava za ceste Hrvatski zavod za zapošljavanje Zavod za hitnu medicinu Hrvatska gospodarska komora Obrtnička komora Porezna uprava
2.10.2020.  | Natječaji i javni pozivi

Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme referenata u pisarnici

Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti možete preuzeti u prilozima ispod teksta.

REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
UPRAVNI ODJEL
ZA OPĆE I ZAJEDNIČKE POSLOVE

 

KLASA: 112-02/20-01/06
URBROJ: 2140/01-11-20-1
Krapina, 28. rujna 2020.

 

            Temeljem članka 19. stavka 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine”, broj 86/08., 61/11., 4/18. i 112/19.) pročelnica Upravnog odjela za opće i zajedničke poslove,  raspisuje

 

JAVNI NATJEČAJ

za prijam u službu na neodređeno vrijeme

 

1. REFERENT U PISARNICI I PISMOHRANI ISPOSTAVE I (Ispostava u Donjoj Stubici) – 1 izvršitelj na puno radno vrijeme prima se u Upravni odjel za opće i zajedničke poslove – Ispostavu u Donjoj Stubici, uz obvezan probni rad u trajanju od tri mjeseca.

 2. REFERENT U PISARNICI I PISMOHRANI ISPOSTAVE II (Ispostava u Zlataru)/ REFERENT U PISARNICI I PISMOHRANI ISPOSTAVE II (Ispostava u Zaboku)

  • 1 izvršitelj na polovicu punog radnog vremena, prima se u Upravni odjel za opće i zajedničke poslove – Ispostavu u Zaboku  i na polovicu punog radnog vremena, u Upravni odjel za opće i zajedničke poslove – Ispostavu u Zlataru.

Na ovaj Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme (dalje u tekstu: Natječaj), mogu se ravnopravno prijaviti kandidati oba spola, a riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom Natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Posebni uvjeti za prijam u službu i raspored na radno mjesto 1. REFERENT U PISARNICI I PISMOHRANI ISPOSTAVE I:

  • srednja stručna sprema upravne ili ekonomske struke
  • najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
  • položen ispit za provjeru stručne osposobljenosti djelatnika u pismohranama,
  • položen državni ispit i
  • znanje rada na osobnom računalu.    

Posebni uvjeti za prijam u službu i raspored na radno mjesto 2. REFERENT U PISARNICI I PISMOHRANI ISPOSTAVE II:

  • srednja stručna sprema upravne ili ekonomske struke
  • najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
  • položen ispit za provjeru stručne osposobljenosti djelatnika u pismohranama,
  • položen državni ispit,
  • znanje rada na osobnom računalu i
  • posjedovanje vozačke dozvole B kategorije

Osim navedenih posebnih uvjeta, kandidati za radna mjesta pod 1. i 2. moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu i raspored na radno mjesto:

  • punoljetnost,
  • hrvatsko državljanstvo,
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.       

Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen državni ispit i/ili ispit za provjeru stručne osposobljenosti djelatnika u pismohranama, može biti primljena u službu pod uvjetom da ispit/e položi u roku od jedne godine od dana prijma u službu.

U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Uz pisanu prijavu, podnositelji prijave dužni su priložiti sljedeće priloge, koji mogu biti i u neovjerenim preslikama te će odabrani kandidati predočiti izvornike:

  • životopis
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (važeća osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica) ili Elektronički zapis iz Knjige državljana
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi (uvjerenje, svjedodžba, potvrda)
  • uvjerenje nadležnog suda se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci od zadnjeg dana roka za podnošenje prijava na Natječaj),
  • vlastoručno potpisanu izjavu da za prijem u službu ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
  • dokaz o položenom državnom ispitu (svjedodžba, uvjerenje),
  • dokaz o položenom ispitu za provjeru stručne osposobljenosti djelatika u pismohranama,
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine, iz kojeg je vidljivo da je podnositelj prijave obavljao poslove u traženoj stručnoj spremi i struci i razdoblje u kojem je obavljao te poslove, a koje radno iskustvo je evidentirano u ispisu Elektroničkog zapisa o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ugovor o radu, rješenje ili potvrda poslodavca).
  • samo za radno mjesto 2. REFERENT U PISARNICI I PISMOHRANI ISPOSTAVE II - dokaz o posjedovanju vozačke dozvole B kategorije (važeća vozačka dozvola B kategorije)

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno priložiti pisane dokaze o tom statusu te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Pozivaju se osobe iz članka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17., 98/19) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju:

  • rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji )
  • dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji)
  • presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja
  • dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi
  • potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji)
  • presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
  • potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
  • rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji
  • rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja

Natječajni postupak obuhvaća prethodnu provjeru znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja, provjere  praktičnog rada (provjera znanja rada na osobnom računalu) i intervjua.

Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja.

Ako podnositelj prijave ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrati će se da je povukao prijavu na Natječaj.

Na web stranici Krapinsko-zagorske županije  www.kzz.hr objaviti će se opis poslova i podaci o plaći za radno mjesto koje se popunjava ovim Natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata i iz kojeg područja će se provoditi prethodna provjera znanja i sposobnosti te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za  provjeru.

Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu referenata u pisarnici i pismohrani ispostave utvrditi će listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja te će na web-stranici i na oglasnoj ploči Krapinsko-zagorske županije objaviti mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti, najmanje 5 dana prije održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti.

Pisane prijave na Natječaj, s obaveznim prilozima, podnose se u roku od osam dana od dana objave Natječaja u “Narodnim novinama”, na adresu: Krapinsko-zagorska županija, Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja za prijam u službu referenata u pisarnici i pismohrani ispostava  s naznakom: “Javni natječaj za prijam u službu referenta u pisarnici i pismohrani Ispostave I” ili “Javni natječaj za prijam u službu referenta u pisarnici i pismohrani Ispostave II”, ovisno za koje se radno mjesto podnosi prijava, 49000 Krapina, Magistratska 1. U slučaju da ista osoba podnosi prijavu na Natječaj za oba radna mjesta u istoj omotnici, na omotnici je potrebno naznačiti oba radna mjesta. U slučaju da ista osoba podnosi prijavu na Natječaj za oba radna mjesta, dokumentaciju koja je jednaka za oba radna mjesta, nije potrebno dostavljati u dva primjerka već je potrebno u prijavi napomenuti da se podnosi prijava na Natječaj za oba radna mjesta.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Natječaju.

Osobe koja neće podnijeti pravodobnu i urednu prijavu ili neće ispunjavati formalne uvjete iz Natječaja neće se smatrati kandidatima prijavljenim na Natječaj i o istome će biti pisano obaviještene.

Kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije donošenja rješenja o prijmu u službu.

O rezultatima Natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 60 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

                                                                          

                                                                                                                PROČELNICA

                                                                                                       Petra Vrančić Lež

DOSTAVITI:

  1. "Narodne novine", za objavu
  2. Upravni odjel za opće i zajedničke poslove, za objavu,
  3. Hrvatski zavod za zapošljavanje, Krapina, Ksavera Šandora Đalskog 3,
  4. Pismohrana.

Prilozi:

> Javni natječaj za referenta u pisarnici i pismohrani ispostave
> Javni natječaj za referenta u pisarnici i pismohrani ispostave - opis poslova
> Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti

Zadnja promjena: 6.11.2020. | Prikazano 2409 puta
Krapinsko-zagorska županija
Magistratska 1, 49000 Krapina
tel: 00385-49-329111
fax: 00385-49-329255
Email: info@kzz.hr
Web: www.kzz.hr
OIB: 20042466298
IBAN: HR6823400091800002009